کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316369 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هفت گجت ضدآب، لذت بیشتر از سرگرمی های آبی تابستان

به گزارش سافت گذر به نقل از نارنجی؛ با گرمای روزافزون تابستان، هیچ سرگرمی و تفریحی نمی تواند لذت بخش تر از گذراندن یک بعدازظهر خنک در استخر یا کنار ساحل باشد. اما متاسفانه آب قاتل بی رحم دستگاه های الکترونیکی است که روزانه از آنها استفاده می کنیم. و هیچ چیز بیشتر از یک گجت گرانقیمت که اتفاقی درون استخر می افتد، نمی تواند لذت آب بازی شما را در کام تان تلخ کند.

اما این به آن معنی نیست که شما باید همه ابزارهای دیجیتال و الکترونیکی تان را درون خانه بگذارید و در کنار دریا یا درون استخر، خودتان را از آنها محروم کنید. پیشنهاد ما، استفاده از ابزارهای ضدآبی است که روز به روز بیشتر شده و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می دهند. این گونه دیگر لذت استفاده از تکنولوژی هنگام آب تنی را هم از دست نخواهید داد.


دوربین ضدآب پاناسونیک لومیکس TS4

panasonic-lumix-ts4-waterproof-camera-600w.jpg

حیف نیست که از یک روز سراسر شادی در کنار دریا یا استخر منزل، هیچ یادگاری نداشته باشید؟ این دوربین قرص و محکم تمام قابلیت های یک دوربین ببین و بگیر خوب را در بدنه ای ضد آب و مقاوم در برابر ضربه، در اختیارتان می گذارد. پاناسونیک TS4 تا عمق ۱۲ متری در برابر نفوذ آب مقاومت می کند و علاوه بر ضد ضربه بودن، در برابر گرد و غبار هم مقاوم است. البته به خصوصیات خوب آن، تحمل سرمای منفی ۱۰ درجه سانتی گراد را هم باید افزود.

از امکانات ویژه این دوربین ببین و بگیر، می توان به جی پی اس داخلی، قطب نمای دیجیتال، ارتفاع سنج و هواسنج اشاره کرد. لومیکس ضدآب شما می تواند تصاویری با کیفیت 12‪.‬1 مگاپیکسل را برای تان فراهم آورد و همچنین به فیلمبرداری HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بپردازد.
قیمت: ۳۳۳ دلار


بوم باکس Eco Terra

eco-terra-boombox-600w-1.jpg

به گزارش سافت گذر؛یک میهمانی دوستانه کنار دریا یا دریاچه ای در نزدیکی های خانه، بدون یک موسیقی خوب تابستانی چندان جالب به نظر نمی رسد. بوم باکس Eco Terra از شرکت Grace Digital می تواند همراهی بسیار خوب برای موسیقی های شاد شما هنگام طبیعت گردی و سواحل زیبای دریا باشد.

این گجت ۱۰۰ درصد ضدآب بوده و می تواند موسیقی های شما را از روی آیفون، اسمارت فون های اندرویدی و حتی مدیا پلیر کوچک تان خوانده و به لطف دو اسپیکر قدرتمندش، صدایی کامل و رسا را برای تان مهیا کند. و البته از کنار طراحی جذاب و نارنجی رنگ آن هم نمی توان به سادگی رد شد. اگر هم هوس کنید این بوم باکس زیبا را درون آب بیاندازید، Eco Terra همیشه روی آب شناور می ماند و به گونه ای می چرخد که اسپیکرهای آن رو به بالا قرار بگیرند تا شما هنگام شنا هم موسیقی دلخواه تان را از دست ندهید.
قیمت: ۱۵۰ دلار


هدفون Finis SwiMP3

finis-swimp3-headphones-600w.jpg

اگر شما جزو گروه خوره های شنا هستید که علاقه وافری به موسیقی هم دارند و حتی درون آب هم دوست دارند به موسیقی های شان گوش دهند، هدفون های SwiMP3 انتخاب کاملا مناسبی هستند.

این هدفون ها، ابداع جدیدی هستند که به دو طرف عینک شنای تان متصل شده و از طریق استخوان های جمجمه صدا را مستقیما به گوش داخلی تان انتقال می دهند. تکنولوژی مورد استفاده در این هدفون ها Bone conduction نام دارد که باعث می شود شما در زیر آب هم موسیقی و صداها را با وضوح کامل بشنوید. این هدفون با ۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد که می تواند تا ۵۰۰ آهنگ را در خود جای دهد.
قیمت: ۱۴۵ دلار


کاور ضدآب کیس لاجیک ویژه آیپد

case-logic-water-resistant-ipad-sleeve-600w.jpg

به گزارش سافت گذر؛آیپد امروزه به ابزاری تبدیل شده که تصور بیرون رفتن بدون آن، برای دارندگانش تقریبا غیرممکن است. اما متاسفاته آب و آیپد شما اصلا دوستان خوبی نیستند و احتمالا تنها راه همراهی آن با شما در مجاورت آب، استفاده از کاور ضد آب و ضد آلودگی کیس لاجیک باشد.

البته توجه داشته باشید که این کاور قرار نیست که تبلت شما را در زیر آب هم از بلایای موجود نجات دهد. بلکه این پوشش تنها می تواند آیپد شما را از قطرات و تلاطم اتفاقی آب که بر روی آن می پاشند، محافظت کند.
قیمت: ۷ دلار


سامسونگ Rugby Smart

samsung-rugby-smart-4g-android-phone-600w.jpg

در بازار می توانید کیس های فراوانی را برای محافظت از اسمارت فون تان در برابر وقایع ناگوار پیدا کنید. اما موبایل راگبی اسمارت سامسونگ به اندازه ای قرص و محکم است که به خوبی از پس خودش بر بیاید.

این اسمارت فون از استاندارد spec 810F ارتش پیروی کرده و در برابر گرد و غبار، رطوبت، باران، شوک و دماهای مختلف مقاوم است. همچنین هنگامی که تمام پورت های آن بسته باشند، تا ۳۰ دقیقه عمق یک متری آب را تاب می آورد.


دوربین فیلمبرداری ضدآب Kodak PlayFull

kodak-playfull-waterproof-video-camera-600w.jpg

به دنبال راهی برای ضبط لحظات به یاد ماندنی تان با خانواده در کنار ساحل یا رودخانه های مناطق خوش آب و هوا هستید؟ ابزاری که به راحتی در برابر آب دوام بیاورد؟ Kodak PlayFull می تواند یک انتخاب کاملا مناسب باشد.

این دوربین کوچک و مقاوم، علاوه بر اینکه تا عمق ۳ متری آب را تحمل می کند، در برابر گرد و غبار هم مقاوم بوده و سقوط عمودی تا 1‪.‬5 متر را هم به خوبی تاب می آورد. این دوربین خوش دست و واقعا سبک، از قابلیت هایی چون اصلاح خودکار رنگ و تکنولوژی تشخیص چهره هوشمند، برای ضبط خاطرات شیرین شما بهره می برد. و بعد از برگشت به خانه هم، تنها با یک کلیک می توانید ویدیوهای تان را به اشتراک بگذارید.
قیمت: ۶۹ دلار


کیس محافظ آیفون LifeProof

lifeproof-iphone-case-600w.jpg

این هم یک محصول خوب برای دوستداران آیفون که همیشه در انتخاب میان به همراه داشتن همیشگی اسمارت فون در تفریحات، و حفظ سلامت آن مردد بوده اند. کیس LifeProof برای ابزارهای iOS می تواند به خوبی از هر چه که در آن می گذارید، محافظت کند.

به گزارش سافت گذر ؛طراحی و ساخت این محصول با پیروی از استانداردهای ارتشی انجام شده است و می تواند از آیفون شما در مقابل آب، گرد و خاک و سقوط محافظت نماید. رابط هدفون درپوش دار آن، بدون در معرض خطر قرار گرفتن دستگاه، به شما امکان استفاده از هدفون تان را می دهد.
قیمت: ۸۰ دلار

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9933 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/04/18 تعداد مشاهده: 2098
سافت گذر